Termíny

3.9.2017 - 5.9.2017 - Seznamovací kurz Fakulty managementu

Hledat
Pokročilé hledání




Pro vystavující

Podzimní ŠANCE se uskuteční 17.-19.10.2017 (pro návštěvníky 10:00-16:30 hod.) 

(Jarní ŠANCE bude 13.-15.03.2018.)

Koordinátorka akce:

Ing. Dana Berková, mobil: +420 775 282 706, e-mail: rpc.sance@vse.cz

Na těchto stránkách naleznete stručný přehled toho, co vám jako vystavovatelům ŠANCE nabízí a návod, jak se stát vystavovatelem. Informace k veletrhu a jeho organizaci jsou k dispozici v podrobném manuálu ŠANCE.

Jaká je cena a co všechno zahrnuje?

Cena základní nabídky účasti na veletrhu závisí především na dni účasti, na umístění stánku a jeho velikosti. V 1. patře se pohybuje od Kč 14.000,- do Kč 26.000,-. V případě, že budou všechny prostory pro stánky v 1. patře již rezervovány, tak je možná rezervace prostoru pro stánek nebo pronájem stolku ve 2. patře RB (pronájem stolku je bez možnosti zajištění parkovacího místa po dobu konání veletrhu). Ceny ve 2. patře se pohybují od Kč 14.000,- do Kč 16.000,- (prostor pro stánek) resp. Kč 10.000,- do Kč 12.000,- (rezervace stolku). Je možné objednat také dodatečnou službu (projekce loga). Podívejte se na rozložení prostorů pro stánky, kde naleznete i ceny pro jednotlivé dny. Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Základní nabídka

  • prostor pro umístění stánku – plocha 4m x 1,5m (1. patro) nebo 3, 5m x 1,5m (1. patro) nebo 3,8 x 1,4m (2.patro) - viz plánek - neplatí pro rezervaci stolku ve 2. patře RB 
  • zapůjčení nábytku – čtvrcové stolky, židle, nízké kulaté stolky, barové stolky (všeho je však omezený počet) - neplatí pro rezervaci stolku ve 2. patře RB
  • vytvoření wi-fi účtů v den přítomnosti na veletrhu
  • propagace na internetových stránkách Rozvojového a poradenského centra a na stránkách VŠE
  • propagace na sance.vse.cz vč. možnosti zveřejnění libovolného počtu pracovních nabídek zdarma, stručný návod na editaci profilu je ke stažení zde
  • propagace v prostorách školy, tzn. zveřejnění seznamu vystavovatelů formou plakátů a propagace veletrhu formou prezentací na obrazovkách na chodbách školy
  • propagace veletrhu rozesláním direct emailu všem studentům a evidovaným absolventům VŠE za poslední 2 roky
  • možnost inzerce 1 pracovní pozice v rámci projektu "Práce na míru" zdarma
  • elektronicky zaslaný odkaz na fotografie z akce (do 14ti dnů po konání veletrhu)
  • úklidové služby v průběhu akce a po jejím skončení
  • občerstvení v průběhu akce pro tři zástupce společnosti (obsahuje oběd dle vlastního výběru ve stravovacích zařízeních VŠE)
  • jedno parkovací místo v areálu VŠE před Rajskou budovou - neplatí pro rezervaci stolku ve 2. patře RB 
  • možnost zúčastnit se doprovodné akce „Konzultace CV/LinkedIn profilu“

V případě rezervace stolku ve 2. patře RB je v ceně pronájmu pouze pevně umístěný stolek a 4 židle (žádný další prostor není k dispozici). Další nábytek přidat nelze. Lze pouze umístit 1 roll-up (či podobné propagační medium vedle stolku).

Dodatečná služba

  • projekce loga společnosti na plátno (matnici) nad prostorem veletrhu (Kč 1.000,-)
Další informace
storno poplatky

Klíčové termíny a informace

Harmonogram:

od března 2017 registrace vystavovatelů a obdržení přihlašovacích údajů (pro firmy, které se veletrhu v minulosti neúčastnily)
červen 2017 zahájení rezervace prostorů pro stánky a místností (partneři VŠE a veletrhu ŠANCE mají možnost si vše rezervovat s předstihem)
  • 05.06.2017 (pondělí) od 10:00 - hlavní partneři VŠE
  • 07.06.2017 (středa) od 10:00 - partneři VŠE
  • 09.06.2017 (pátek) od 10:00 - partneři veletrhu ŠANCE
  • 13.06.2017 (úterý) od 10:00 - všichni vystavující

Do 3 dnů od rezervace prostoru pro stánek je nutné vyplnit on-line formulář (bude Vám zaslán prostřednictvím e-mailu zároveň s potvrzením úspěšné rezervace prostoru pro stánek a dodatečných služeb) - jinak bude rezervace prostoru pro stánek zrušena. Po vyplnění on-line formuláře Vám bude e-mailem zaslána k podpisu závazná objednávka. 31. července 2017 v 16:00 hod. uzávěrka objednávek (pouze písemně).

V předvečer akce, resp. účasti nebo ráno příprava, doprava stánku a materiálů na místo, 17. - 19. října 2017 (10-16:30) veletrh pracovních příležitostí ŠANCE a do cca 14 dnů po skončení veletrhu elektronicky zaslaný odkaz na fotografie z akce.

Jak se přihlásit?

  • pokud zvažujete účast na veletrhu a v minulosti jste se veletrhu ještě neúčastnili, prosíme, kontaktujte  Ing. Danu Berkovou, tel. +420 775 282 706 (rpc.sance@vse.cz), která Vám zašle podrobný manuál, přihlašovací údaje pro online rezervaci stánků a dodatečných služeb a zodpoví Vaše případné dotazy
  • bez použití zaslaných přihlašovacích údajů není rezervace prosotorů pro stánky možná

Výběr a rezervace prostoru pro stánek na ŠANCI

Součástí zasílaných registračních údajů je odkaz pro vstup do online registrace vystavujících (funkční od příslušného data - viz výše).

Po přihlášení máte možnost rezervovat jeden prostor pro stánek. Doporučujeme s předstihem prostudovat plánek veletrhu a charakteristiky jednotlivých prostorů, abyste v den rezervací již měli vybrané místo, které nejlépe vyhovuje vašim představám.

Aktuální ročník

Pokud máte zájem se podívat, jaký prostor pro stánek si některé společnosti již zarezervovaly, využijte následujících odkazů: